Пие ли достатъчно вода вашето дете?
 
Ново проучване показва, че много деца не пият достатъчно вода. Човешкото тяло се състои от 60% вода. Тя регулира телесната температура, доставя кислород по цялото тяло, помага при храносмилането, и изпълнява различни други задачи, които поддържат телата ни здрави. Недостатъчното пиене на вода може да доведе до здравословни проблеми като главоболие, раздразнителност, лошо физическо представяне, а дори и по-сериозни проблеми. Вашето тяло се нуждае от повече вода, когато сте в горещ климат, когато сте физически активни, и ако имате висока температура. Американската национална библиотека по земеделие казва, че децата се нуждаят между 10 до 14 чаши вода всеки ден.Тази вода може да дойде от микс от напитки и храни, които съдържат големи количества вода, като целина, пъпеши, или домати. Препоръчва се също, че течности идващи от вода, вместо сладки напитки, които са с високо съдържание на калории и могат да доведат до проблеми с теглото."Добрата новина е, че това е проблем на общественото здраве, с едно просто решение", каза старши автор на изследването и професор по социология на здравето в Харвардския университет, Steven Gortmaker. "Ако можем да се фокусираме върху подпомагането на деца пият повече вода - по-ниска цена, без калорични напитки - можем да подобрим техния статут хидратация, която може да позволи на много деца да се чувстват по-добре през целия ден и направи по-добре в училище."
 
Съвети за това да останем хидратирани
 
Американският Центъра за контрол на заболяванията предлага следните съвети за хората да останат хидратирани:
 
- Носете си бутилка вода за лесен достъп.
 
- Замразете няколко бутилки в хладилника-безопасна вода. Взимайте една с вас за ледено студена вода през целия ден.
 
- Изберете вода, вместо подсладените напитки. Този съвет може да помогне и с управление на теглото. Заместването на вода за един 20-унция захар подсладена сода ще ви спести около 240 калории.
 
- Изберете вода, вместо други напитки, когато се яде. Като цяло, ще спестите пари и намаляване на калориите.
 
- Дайте малко жизненост на водата чрез добавяне на парченце от лайм или лимон. Това може да подобри вкуса, а ти просто да пиеш повече вода, отколкото обикновено консумираш.
Powered by Burptech - FB Like Box widget